Donnerstag, 22. Oktober 2009

keep digging!

I'm sorry I haven't posted for so long but I was quite busy during my vacation. Now I have to speed up things a little bit, posting a little bit more than usually to give you a nice impression of my trip. Besides we've been to a nice gold mine in a village nearby. It was so neat, just wanna show you the pictures (it was not snowing by then!). Nevertheless my number of english readers is growing steadily I'm trying my very best to write pretty good english.

Es tut mir Leid, dass ich so lange nichts mehr gepostet habe, aber irgendwie war immer zu viel zu tun. (was vielleicht auch daran lag, dass ich den Praktikumsbericht für meinen Bruder geschrieben haben) Hab einfach nicht die Zeit gefunden. Aber nun wollte ich euch schnell die Bilder von unserem Ausflug zu einer naheliegenden Goldmiene zeigen. Es war wirklich schön (und es hat zu dem Zeitpunkt noch nicht geschneit!)


kind of deserty-looking, Rocky Mountains in the background / sieht sehr verlassen aus... Rocky Mountains im Hintergrund




me and my new Colorado-shirt





dry land :D



crystals in the mine


goooold! :D


ayeaye!

Keine Kommentare: