Samstag, 22. August 2009



Gooooood morning Baltimore!
Hieß es heute für mich, gegen Mittag gings aus dem Haus (direkt nachdem ich von einer Biene in den Hals gestochen wurde!!) und direkt nach Downtown an den Hafen. Das Wetter war leider nicht sonderlich gut, bin hinterher auch ein bisschen nass geworden, aber was solls - das war es wert! Geshoppt wurde natürlich auch (Gehalt heute morgen bekommen)

Today I went to Baltimore, I left the house at around 12 o´clock (after I got bitten in my neck by a bee!!) we went downtown to the harbour. The weather wasn´t that good and I got a little wet in the evening, but it was worth it. I also did (of course) some shopping (got my money this morning)











I´m so glad I finally find some shoes in my size (womens 12 - US, 44 - EU). In Germany it´s very hard to find shoes, in America almost every store can order shoes in bigger sizes, I´m so excited about that! Within a week I bought 3 pair of shoes - where should it end? :D

Kommentare:

Julia hat gesagt…

ich glaub ich sollte nicht mehr auf deinen blog kommen. f21... das macht einen ja verrückt -.-

Hippiegirl hat gesagt…

das macht mich alles ein wenig neidisch :) vor allem f21... naja, nichtsdestotrotz freue ich mich natürlich auch für dich!